Welcome To My Belog !

Welcome To My Belog !
Welcome to my Room ^_^

Monday 7 January 2013

my only sister. younger sister !


Assalamualaikum... 
*Tak Jawab Salam, Tak Hensem+Tak Cantik+Bangang* HikHik !

    Bahagia giler kot adik aku kalau nampak tajuk entry aku kali ni duk bercerita pasai dia. tak kesah la, kau bahagia, aku pom tumpang bahagia . tak gitew.. ~

adik perempuan aku sorang ni haa nama nya panjang cam aku jugak, Izzati Nur Jeera , eh cam tak panjang lak, hahah  ! aku dengan dia beza umur 2 tahun taw. tapi aku nampak lagi muda ok. nak kenal tak ? nak tak ? ni haa~
hehe ! ni mase umur bape tahun entah. kecik lagi. comel tak ? mesti la , adik aku... kih kih . 
kecik kecik dulu aku dengan dia selalu jugak la gaduh. yela nak gaduh ngn sape lagi kalau bukan ngn adik sendiri . takkan ngn adik jiran sebelah lak kan ? as a Kaklong yang comel , aku selalu mengalah. baru la sweet. ni asyik nak menang je kan. ok ok citer mase kecik kecik dulu biarkan jela..
haa~ ni yang latest..  hai dah besar panjang dah adik aku ni kan. rasa cam semalam duk dukung dia.haha.dukung la sgt. aku pom kecik jugak lagi mase dia kecik. dia sama je perjalanan hidup dia ngn kaklong nye ni haa. sekolah rendah yang sama, SK SUNGAI MENGKUANG, sekolah menengah pun sama, SMK MANEK URAI, and form 6 pom yang sama, SMK SULTAN YAHYA PETRA (1) . hope satu Universiti la pulak nanti .^_^

nampak tak ? nampak ? aku yang gelap sikit tu. haha ! kami sememangnya tersangat comel . *bahagia jap*
tapi dah besar ni terbalik lak, aku sedikit cerah berbanding dia. yela, penangan krim siang malam, + losyen berbotol botol kan.haha ! she's actually do not like make up until lah dia selalu tengok aku ber mekap mekap. tu pom puas disuruh.  kalau nak berlipstik tu dah pandai laa sekarang. even xmekap pom she is very beautiful u know. hehe. sape lagi nak puji adik aku selain kalong nye sedirik kan. 
TQ my ma.. my abah ..lahirkan dia. sebagai adikku. Terima kasih Ya Allah. 
semoga bahagia till Jannah. Amin ~



Salam Sayang diiringi Ciuman Hangit, Shaqila !


Publish !





No comments:

Post a Comment