Welcome To My Belog !

Welcome To My Belog !
Welcome to my Room ^_^

Monday 7 January 2013

Buddyz ! Buddyz ! Buddyz !

Assalamualaikum... 
*Tak Jawab Salam, Tak Hensem+Tak Cantik+Bangang* HikHik !

Sedar tak sedar dah 3 semester aku kat UUM ni. Sedar jugak akhirnya. HeHe ! 
O my God O my God Ada 3 Semester lagi.. 
"Ya Allah , Permudahkan lah urusan ku sepanjang aku disini. Amin"
eh eh sempat lagi panjatkan doa kan ? hehe. Doa should dipanjatkan Everywhere. Everytime. Right ?
Ok back to the story, so. . sepanjang 3 semester here, aku nak perkenalkan kawan kawan sebantal sekatil sekaki setangan aku kat sini. Tanpa diorang, tak berteman lah aku kat Sintokland ni. Actually aku Love korang sangat sangat ok ! ok ! tak kesah la korang punyer perangai giler giler dari aku ke hape ke. *tersenyum sorang-sorang*

tak nak citer panjang panjang nanti haus lak keyboard lappy aku ni kan. So, layan jela picture my buddyz... 

tengok tengok. comel kan . kan . hehe. ini lah geng aku sepanjang kat UUM ni. teman paling rapat la kire. yang lain ramai lagi . kalau nak letak semua mang sampai grade pom xhabis kot. :D. 
haha ! and amaran , si harun salim bachik ni tak dak kene mngena pom ngn aku actually.
 sebelah aku tu Nur Azmira merangkap CikRumet aku merangkap jam loceng aku merangkap teman sebantal sekatil aku. eh banyak pulak merangkap nye kan, ingat pengakappp ke hape ! budak Pembangunan Awam. ye, kami tak sama course. 
and the cute one is Nur Fadzilah. My coursemate ! org tanah merah. bakal sepupu ku mungkin. haha
si tomel-tomel , Siti Nor Laila. kami satu sekolah dulu. Form 6. ^_^ . Dulu tak rapat sangat, dah mai study sini sama sama baru rapat. heee~ people change. rite ?
pastu pastu i have Nur Raihan. budak Law. of Course la bijakk. selalu kene sakat dek dia. tapi comel. bukan dia comel. aku .aku ,aku .hhaha *baling selipar
orang ganu. dah berpunyer. satu kepala ngn aku. satu jiwa, Satu Malaysia cewahhhh ! mesti Datok Najib bangga giler ni hehe. 
cari punyer cari picture korang ngn aku xdak pulak, xjumpa sebenarnya. haish ! so upload jela yang ni. hehe. jgn marah naa. tudung merah yang comel tu, pom nama nya Nur Raihan. sama course jugak ngn aku, so coursemate aku lah ni. coursemate kesayangan. hehe. yang berkacamata tu Siti Aisyah Fatin. satu course dengan aku punyer CikRumet. cantik kan ? kan ? yes ! kawan aku cantik cantik sememangnya. hahaha

with Echah and CikRumet ! cantik nye saya hehe

mereka semua amat saya sayangi. sangat. sangat. Hope lepas belajar nanti pom masih boleh teruskan hubungan persahabatan yang dibina ni ok ^_^ *muah muah muah sorang sikittt. hehe!

Salam Sayang diiringi Ciuman Hangit, Shaqila !



Publish !









No comments:

Post a Comment